mariatafvelin

Skratt och glädje

Av maria tafvelin - 2024-04-16 20:16

Tisdagkväll. 1 plusgrad och mulet. Sol upp 04.53 och ner typ nu, 20.17 . Det är periodpaus i hockeyn, så jag passar på at blogga :)


Oj .... hade tänkt blogga under helgen, men helgen kutade förbi ... fniss. Men, nu tänkte jag hamra ner några meningar så att man kan gå tillbaka och kolla vad som egentligen hände, hahahahaha ... Minnesstöd, heter det :)


Oj så bra jag haft det, har träffat Hannah, Robban, Sixten, Pernilla, Pehr, Sture, Otto. Det har varit superkul på jobbet, det har varit mat, bakning ... jamen, du vet, Allt är bara BRA!! , det har varit så mycket Skratt och Glädje!


Onsdag och Torsdag fick jag hämta Sture på förskolan. Torsdag då åkte vi på IcaKvantum och handlade lite :)  Idag har jag hämtat Otto på förskolan, vi åkte hem till mig och umgicks och åt middag innan jag återlämnade honom.


På söndag åt jag lunch på Paolos med fina Kickan, länge sedan vi sågs, så det var superkul!

Lite bilder som får tala

                                      

Periodpausen är slut .... HOppas ni haft det bra sedan senast! 


Tjing så länge :)


 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards